10 DAYS till NOV 18 & TIPS 1
Chiar daca va aflati in prezenta unor prieteni apartinand unor culturi in care gesticularea este des
Dacă ne gândim că la baza acestor reguli stau patru valori esențiale în dezvoltarea unei societăți civilizate (respectul, empatia, eleganța și curtoazia) să ne închipuim cum am arăta fără ele… probabil ca acum aproximativ 150 de mii de ani în urmă când Homo Sapiens (care își ghidează existența după primele legi sociale, de bună conviețuire agreată) nu înlocuise înca omul Neanderthal (care își ducea existența ghidat de reguli biologice) fără “reguli de comportament” în grupuri și care făceau orice pentru satisfacerea propriilor nevoi esențiale (fiziologice, de supraviețuire sau de securitate). Cu alte cuvinte am fi primitivi, involuati, rudimentari.
Doar că din fericire oamenii nu se mai afla în acea epocă și, odată cu dezvoltarea creierului, centrarea existenței umane pe muncă, pe grup și pe dezvoltare s-a conturat și setul de norme de conviețuire care asigurau coeziunea, prosperitatea și evoluția grupului. Protejarea și ajutorarea celor slabi, favorizarea celor puternici și curajosi, ascultarea celor cu experiență, au fost de fapt primele norme de “etichetă” în societate. Tot atunci se contureaza și necesitatea comunicării, din nevoia de a relaționa dar și din aceea de a permite oamenilor să își coordoneze acțiunile în vederea unor scopuri comune.
Asadar din cele mai vechi timpuri oamenii au considerat conformarea, urmarea acestor “bune practici” (norme și reguli), esentială pentru a permite dezvoltarea socială. Iar eficiența lor se vede astăzi în cele mai dezvoltate dintre societățile lumii în care politețea este valoare națională: Japonia, Olanda, Marea Britanie.
Cursul „Eticheta si protocol in afaceri” este recomandat de Asociatia Romana pentru Protocol si Ceremonial si este imaginat pentru 2 zile de weekend pline de informatii, studii de caz, solutii adaptate brandurilor si afacerilor pe care le aveti in grija. O lunga lista de “unelte” de eticheta si protocol sunt detaliate, asezate in contexte practice si plasate in strategiile ce comunicare pentru construirea si consolidarea unei afaceri de succes dar si a unui branding personal.
Vom vorbi, vom aplica practic si vom face chiar schimb de roluri pt a explora toate zonele de interes: eticheta meselor de afaceri, curtoazia vizitelor si a primirii clientilor si partenerilor, protocolul evenimentelor companiei, ceremonialul numirilor si avansarilor, precaderea/ ierarhia in organizatii si institutii, eticheta comunicarii ( verbale, scrise si on line), salutul si strangerea mainii, codurile vestimentare ori protocolul insemnelor nationale si al deplasarilor in strainatate in interes de serviciu.
Plus multe exemple de bune practici personale sau utilizate de colegii mei din Asociatia Romana de Protocol si Ceremonial!
Cursul de Eticheta si protocol in afaceri se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi insuseasca regulile de eticheta sociala si in business. In mod special, cursul raspunde intrebarilor despre domeniu pe care le au :
AGENDA CURSULUI
Eticheta, Protocol si Ceremonial (scurta descriere a conceptelor, istoricului si prezentarea etapei actuale).
Cursul se desfasoara astfel:
Sambata 1 septembrie: 09.30 – 18.00 (2 pauze de cafea de 15 ‘ si pauza de masa intre 13.30-14.30)
Duminica 2 septembrie: 09.30 – 18.00 (2 pauze de cafea de 15 ‘ si pauza de masa intre 13.30-14.30)
Costul formarii de persoana este de 600 lei (+ TVA ) si cuprinde:
Pentru informații suplimentare ne puteţi contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54
Aici sunt cateva testimoniale ale participantilor la cursurile precedente:
„Multumesc pentru profesionalism si pentru plusul de valoare adus in experienta profesionala” Oana Alexandru , jurnalist Prima TV
„Pentru mine, in calitate de organizator de evenimente, cursul a fost o mina de aur in informatii despre ordinea de precadere a invitatilor mei. Am aflat ca abia in 2016 statul roman a considerat sa reglementeze protocolul oficial printr-o lege si ca aceasta raspunde la toate intrebarile pe care organizatori de evenimente institutionale si le puneau pana acum.” Bianca Preda. Antreprenor, Pr & Events Consultant
Poti citi intregul testimonial AICI, in articolul Businessurile mari se fac intre oameni iar oamenii relationeaza pe baza etichetei.
“Sunt foarte multumita de prestatia lectorului pentru ca in afara de agenda cursului a relatat experiente din activitatea profesionala cu exemplificari foarte clare, raspunsuri clare si concrete. Competenta lectorului este vizibila din aparitia acesteia iar caracterizarea aceasta a fost dupa primele clipe ale cursului. Acest curs a raspuns pozitiv asteptarilor mele in ceea ce priveste eticheta si protocolul cu exemplificarea clara a tuturor elementelor.” Paula Ralita, Management Assistant Bekaert Slatina
„Cristina a avut raspuns la orice intrebare, situatie, ne-a dezvaluit multe din trucurile folosite de ea, a dezbatut in detaliu fiecare punct al cursului. Sunt incantata ca am petrecut un sfarsit de saptamana foarte agreabil, am intalnit persoane placute si am invatat lucruri extrem de utile. Multumesc” Dora Claudia Oprina – antreprenor, owner Dora Bloom
“Un real flux de informatii relevante care a reusit sa acopere marea diversitate a aspectelor de eticheta si protocol. Multumesc Cristina!” Corina Tuchila – PR Manager Santierul Naval DAMEN Galati
“ Cristina are expertiza in multe domenii si informatiile furnizate de ea sunt de aplicabilitate imediata” Ana Oprea – Antreprenor Art nr. 36
„Cristina este un om documentat, dovada fiind experienta si implicarea ei in numeroase proiecte pe care le-a si dat ca exemplu. Personal, mi se pare cel mai important ca un lector sa-si fi facut bine temele. Are un stil de comunicare foarte relaxat, foarte inspirat, condimentat cu exemple utile (si amuzante). Apreciez foarte mult felul in care a fost conceput si documentat acest curs; doua zile grozav de utile, o atmosfera relaxata si o tona de informatii utile” Elena Scherl – Executive Manager Telecomunication COMP
10 DAYS till NOV 18 & TIPS 1
Chiar daca va aflati in prezenta unor prieteni apartinand unor culturi in care gesticularea este des
5 DAYS till NOV 18 & TIPS 6
Privitul in ochi al interlocutorului este recomandat in cele mai multe culturi, in unele dintre ele
Comentarii recente