Consultanta de Relatii Publice
Consultanta pentru Managementul Imaginii Publice si Reputatiei
Consultanta pentru Eticheta comunicarii corporative (interna si externa)
Consultanta pentru Protocolul evenimentelor
Consultanta Premiumness Communication (Corporate UP-Grade, Fluxuri de comunicare, Regulament de ordine interioara, Branded Sales Forces, etc)
Consultante strategica pentru Comunicare Interna, Comunicare publica, Comunicarea cu parteneri europeni & internationali, Comunicare in institutiile publice
Auditul extern al planului de comunicare, al strategiilor si programelor, al fluxurilor de comunicare interna si externa si-a dovedit eficienta si obiectivitatea in nenumarate randuri.
Stabilim o ‘foaie de parcurs” si dupa realizarea documentarii si cercetarii compania primeste un Raport de Audit cu recomandari de eficientizare, dezvoltare si rafinare a activitatii de comunicare, domeniu strategic al afacerilor in epoca digitala.
in house sau deschise, toate modalitatile de pregatire sunt insotite de prezentari, suport de curs, materiale auxiliare si bibliografie.
Training Eticheta si Protocol in era digitala – nivel mediu, Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, Sales, HR, Middle (D LEVEL) & Top Managers (Board & C LEVEL) (4 h)
Afacerile digitalizate ale secolului XXI indiferent de avansul sau tehnologic au nevoie de iscusinta si creativitatea umana in manuirea instrumentelor rafinate ale etichetei si protocolului si mai ales de cateva reguli de comunicare eficienta, cu impact si rezultate masurabile. Dobandeste informatiile si abilitatile necesare pentru a obtine rezultatele dorite in interactiunile de afaceri, de la actiunile de reprezentare, la networking, vanzare, parteneriat sau de castigarea increderii investitorilor.
Training Premiumness Communication – UpGrade your Skills– nivel avansat, PR, Marketing, Sales, Middle (D LEVEL) & Top Managers (Board & C LEVEL), E LEVEL (6 h)
Training Diplomatia de afaceri – nivel mediu spre avansat, D LEVEL, Board, C & E LEVEL (6 h)
Afacerile secolului XXI au nevoie de instrumentele rafinate ale etichetei si diplomatiei pentru a face fata noii V.U.C.A. WORLD (Vulnerabilitati, Incertitudini, Complexitati si Ambiguitati). Societatea inter-conectata si globalizata nu mai lasa loc unor afaceri clasice ci isi doteaza echipele cu cele mai sofisticate metode pentru a-si spori scorul de competitivitate, pentru a preveni potentialele crize, pentru a-si consolida pozitiile si pentru a-si proteja succesul.
Training Construirea si Managementul Imaginii Publice – nivel mediu, Middle (D LEVEL)- 4 h , Top Managers (Board & C LEVEL) & E LEVEL (6h)
In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. Dobandeste informatiile si abilitatile necesare si vei ajunge sa atragi oportunitati si sa generezi interactiuni valoaroase, punandu-ti imaginea publica la treaba!
CURS Eticheta si Protocol si Comunicare eficiente- nivel mediu, Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, Sales, HR, Middle(D LEVEL)&Top Managers (Board & C LEVEL) – 8 h
CURS Eticheta, Protocol si Ceremonial – nivel avansat, D Level, Board, C & E LEVEL -12/16 h
Cunoasterea instrumentelor rafinate ale etichetei si protocolului in afaceri inlesneste comunicarea interpersonala si corporativa, slefuieste comportamentul verbal, non-verbal si prezenta publica, exerseaza Respectul, Decenta, Curtoazia si Empatia in afaceri, pune bazele unui networking valoros si eficient, transmite incredere si ajuta la crearea unui brand personal puternic, pozitiv si convingator. Eticheta si protocolul dezvolta cu succes interactiunile de afaceri, de la actiunile de reprezentare, la networking, vanzare, parteneriat sau de castigarea increderii investitorilor.
CURS Business Protocol – Instrumente diplomatice pentru cresterea afacerilor – nivel mediu spre avansat, Board, C & D LEVEL – 8 /12 H
Mediul de afaceri de azi a intuit puterea si eficienta ustensilelor rafinate ale diplomatiei in reprezentare, protejarea intereselor, castigarea increderii, realizarea parteneriatelor, prevenirea conflictelor si cunoastere prin managementul informatiilor. Asadar, pentru a face fata globalizarii, competitiei si schimbarii paradigmelor economiei clasice aleg sa isi doteze echipele cu aceste instrumente, pentru eficienta si impact maxim.
CURS Comunicare eficienta interna si externa – Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers
Eticheta sociala, bunele maniere la masa si participarea la evenimente: Secretariat, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4h)
Eticheta, Protocol si Comunicare eficienta in era digitala: Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4/6 h)
PROFFESIONAL NetworKING – Obtine maximum de impact in interactiunile de afaceri: PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers, Board, C & D LEVEL (4 h)
Mediul de afaceri de azi a intuit puterea si eficienta ustensilelor rafinate ale reprezentarii publice si comunicarii interpersonale profesionale in crearea unei retele puternice, valoroase si eficiente de parteneri, sustinatori, si potentiali clienti prin gestionarea cu succes ca catorva tehnici si instrumente de networking imprumutate din domenii de nisa in care s-au dovedit de succes. Invata, exploreaza si exerseaza lucrul cu aceste pentru a reusi sa iti creezi un Proffesional Network like a King!
Prezenta publica eleganta, generatoarea de oportunitati: Secretariat, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4 h)
In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. O prezenta publica eleganta si de impact genereaza oportunitati si creaza interactiuni valoaroase care pot fi mult mai usor transformate in parteneriate profitabile.
PowerLook –Board, C & D LEVEL (6 h)
In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. Un PowerLook genereaza oportunitati si creaza interactiuni valoaroase care pot fi mult mai usor transformate in parteneriate de afaceri profitabile.
sau urmareste programul cursurilor deschise sau al prezentarilor mele publice.
Training Personalizat 1 TO 1 pentru tineri profesionisti, freelanceri si antreprenori .
Poti solicita o discutie de documentare si evaluare in care determinam impreuna care sunt obiectivele de evolutie, nevoile de pregatire care sa iti asigure dezvoltarea profesionala si personala in domeniul comunicarii, etichetei, protocolului si managementului imaginii publice si ce disponibilitate de lucru 1 la 1 exista.
Comentarii recente