• Despre
  • Cursuri
  • Blog
  • Servicii
  • Proiecte
  • Emisiune
  • Evenimente
  • Media
  • Contact
Eticheta & Protocol & Comunicare Eticheta & Protocol & Comunicare

Servicii

I. CONSULTANTA

Consultanta de Relatii Publice

Consultanta pentru Managementul Imaginii Publice si Reputatiei 

Consultanta pentru Eticheta comunicarii si Protocolul evenimentelor

Consultanta Premiumness Communication (Corporate UP-Grade, Fluxuri de comunicare, Regulament de ordine interioara, Branded Sales Forces, etc)

 

Primele 10 argumente, DE CE sa lucrezi cu mine:

  • Am o experienta complexa si completa pentru ca in ultimii 20 de ani am lucrat in domeniul comunicarii in 7 domenii diferite (media, fashion, beauty, events, hospitality, travel si retail) in echipe nationale sau multinationale si in toate formulele (angajat, free-lancer, consultant, antreprenor si trainer) am extras din fiecare domeniu cele mai eficiente elemente de comunicare si le folosesc personalizat si adaptat cu care lucrez.
  • Cunosc din interior provocarile si nevoile celor 3 actori ai comunicarii (compania/brandul,  expertul in comunicare/omul de relatii publice si media/jurnalistul) pentru ca am fost si sunt in continuare antreprenor/detinator de brand, artizan al strategiilor si mixului de comunicare si jurnalist de televiziune (Canal 33 Romania)
  • Am un network substantial, puternic si eficient construit in 24 de ani de activitate in domeniul comunicarii publice care imi permite colaborari  valoroase.
  • Stiu sa gestionez eficient  bugete de relatii publice de structuri si marimi diferite
  • Strategiile mele de comunicare si-au atins si depasit scopurile, fiind incununate de trei ori cu invitatia ca marcile de care ma ocup sa devina Furnizori Oficiali ai Casei Regale a Romaniei iar un eveniment creat pentru unul dintre clientii mei a primit Inaltul Patronaj al Majestatii sale Regina Ana a Romaniei
  • Creez cu usurinta parteneriate de afaceri care sa sprijine dezvoltarea brandului si sa duca la cresterea vanzarilor
  • Sunt trainer acreditat ANC si pregatesc echipele suport din departamente de comunicare, marketing, vanzari, resurse umane, secretariat, customer care si client service pentru comunicarea externa si eficientizarea comunciarii interne
  • Folosesc un instrument inovator de managementul si  gestionare a reputatiei persoanelor publice dezvoltat de partenerul meu de afaceri, sociologul Robert Similea
  • Am in portofoliu nume de personalitati publice romanesti de anvergura internationala, oameni de afaceri, vedete de televiziune, lideri de opinie si antreprenori de succes.
  • Sunt lector al Institutului Diplomatic Roman unde predau cursul de Managementul Reputatiei si Imagini Publice

 

CERE o oferta de colaborare!

 

II. TRAININGURI, CURSURI, WORKSHOPURI, PRELEGERI

in house sau deschise, toate modalitatile de pregatire sunt insotite de prezentari, suport de curs, materiale auxiliare si bibliografie.

 

A. TRAININGURI (4-6 H)

Training Eticheta si Protocol in era digitala – nivel mediu, Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, Sales, HR, Middle (D LEVEL) & Top Managers (Board & C LEVEL) (4 h)

Afacerile digitalizate ale secolului XXI indiferent de avansul sau tehnologic au nevoie de  iscusinta si creativitatea umana in manuirea instrumentelor  rafinate ale etichetei si  protocolului si mai ales de cateva reguli de comunicare eficienta, cu impact si rezultate masurabile. Dobandeste informatiile si abilitatile necesare pentru a obtine rezultatele dorite in interactiunile de afaceri, de la actiunile de reprezentare, la networking,  vanzare,  parteneriat sau de castigarea increderii investitorilor.

Training Premiumness Communication – UpGrade your Skills– nivel avansat, PR, Marketing, Sales, Middle (D LEVEL) & Top Managers (Board & C LEVEL), E LEVEL (6 h)

Training Diplomatia de afaceri – nivel mediu spre avansat, D LEVEL, Board, C  & E LEVEL (6 h)

Afacerile secolului XXI au nevoie de  instrumentele  rafinate ale etichetei si diplomatiei pentru a face fata noii V.U.C.A. WORLD (Vulnerabilitati, Incertitudini, Complexitati si  Ambiguitati). Societatea inter-conectata si globalizata nu mai lasa loc unor afaceri clasice ci isi doteaza echipele cu cele mai sofisticate metode pentru a-si spori scorul de competitivitate, pentru a preveni potentialele crize, pentru a-si consolida pozitiile si pentru a-si proteja succesul.

Training Construirea si Managementul Imaginii Publice –  nivel mediu, Middle (D LEVEL)- 4 h , Top Managers (Board & C  LEVEL) & E LEVEL (6h)

In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai  importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea  investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. Dobandeste informatiile si abilitatile necesare si vei ajunge sa atragi oportunitati si sa generezi interactiuni valoaroase, punandu-ti imaginea publica la treaba!

CERE o oferta de colaborare!

 

B. CURSURI ( 8-12-16 H)

CURS Eticheta si Protocol si Comunicare eficiente-  nivel mediu, Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, Sales, HR, Middle(D LEVEL)&Top Managers (Board & C LEVEL) – 8 h

CURS Eticheta, Protocol si Ceremonial – nivel avansat, D Level, Board, C & E LEVEL -12/16 h

Cunoasterea instrumentelor  rafinate ale etichetei si  protocolului in afaceri  inlesneste comunicarea interpersonala si corporativa, slefuieste comportamentul verbal, non-verbal si prezenta publica,  exerseaza Respectul, Decenta, Curtoazia si Empatia in afaceri,  pune bazele unui networking valoros si eficient, transmite incredere si ajuta la crearea unui brand personal puternic, pozitiv si convingator. Eticheta si protocolul dezvolta cu succes interactiunile de afaceri, de la actiunile de reprezentare, la networking,  vanzare,  parteneriat sau de castigarea increderii investitorilor.

CURS Business Protocol – Instrumente diplomatice pentru cresterea afacerilor – nivel mediu spre avansat, Board, C & D LEVEL – 8 /12 H

Mediul de afaceri de azi a intuit puterea si eficienta ustensilelor rafinate ale diplomatiei in reprezentare, protejarea intereselor, castigarea increderii, realizarea parteneriatelor, prevenirea conflictelor si cunoastere  prin managementul informatiilor.  Asadar,  pentru a face fata globalizarii, competitiei si schimbarii paradigmelor economiei clasice aleg sa isi doteze echipele cu aceste instrumente, pentru eficienta si impact maxim.

CURS Comunicare eficienta interna si externa – Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers

 

CERE o oferta de colaborare!

 

C. WORKSHOP-uri (4-8 h)

Eticheta sociala, bunele maniere la masa si participarea la evenimente: Secretariat, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4h)

Eticheta, Protocol si Comunicare eficienta in era digitala: Secretariat si Adiminstrativ, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4/6 h)

PROFFESIONAL NetworKING –  Obtine maximum de impact in  interactiunile de afaceri: PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers, Board, C & D LEVEL (4 h)

Mediul de afaceri de azi a intuit puterea si eficienta ustensilelor rafinate ale reprezentarii  publice si comunicarii interpersonale profesionale  in crearea unei retele puternice, valoroase si eficiente de parteneri, sustinatori, si potentiali clienti prin gestionarea cu succes ca catorva tehnici si instrumente de networking imprumutate din domenii de nisa in care s-au dovedit de succes.  Invata, exploreaza si exerseaza lucrul cu aceste pentru a reusi sa iti creezi un Proffesional Network like a King!

Prezenta publica eleganta, generatoarea de oportunitati: Secretariat, Forta de vanzare, PR, Marketing, HR, Middle & Top Managers (4 h)

In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai  importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea  investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. O prezenta publica eleganta si de impact genereaza oportunitati si creaza interactiuni valoaroase care pot fi mult mai usor transformate in parteneriate profitabile.

PowerLook –Board, C & D LEVEL (6 h)

In epoca in care imagine publica , reputatia si brandingul personal sunt uneori mai  importante decat valoarea de piata a afacerilor, marimea  investitiei ori profitul generat, construirea si managementul unei imagini publice pozitive, solide si convingatoare este indispensabila. Un PowerLook genereaza oportunitati si creaza interactiuni valoaroase care pot fi mult mai usor transformate in parteneriate de afaceri profitabile.

 

Primele 10 argumente, DE CE sa te pregatesti cu mine:

  • In ultimii 20 de ani am explorat domeniul comunicarii in 7 domenii diferite (media, fashion, beauty, events, hospitality, travel si retail) in echipe nationale sau multinationale, la nivel local sau international si in toate formulele (angajat, free-lancer, consultant, antreprenor si trainer) ceea ce mi-a asigurat o experienta complex si completa, cunoscand si lucrand cu cele mai diverse si puternice instrumente de comunicare
  • Cei 10 ani de studiu aprofundat al domeniului Etichetei si Protocolului si experienta directa in antreprenoriat si consultanta mi-au permis sa devin lider al nisei dedicata Etichetei, protocolului si comunicarii in afaceri.
  • In calitate de lider al domeniului am fost invitata sa am propria mea emisiune de televiziune „Eticheta si Comunicare in afaceri” la postul TV de business Canal 33 Romania in care saptamanal dezbat impreuna cu invitatii mei chestiuni ale industriei de comunicare
  • Am experienta si pregatire formala in cateva domenii asociate care mi-au permis crearea unui curs 100% autentic, original, intens si multidisciplinar care cuprinde tehnici, principii, tactici si modele eficiente din  teoria comunicarii, reclama si publicitate, marketing, comunicare persuasiva si influentare, branding, comunicare si protocol diplomatic, NLP, managementul reputatiei si imaginii publice, styling, copywriting, studiul comportamentelor non-verbale, face-reading si citirea microexpresiilor faciale, business & competitive intelligence, prezenta publica si networking, customer care, managementul proiectelor, comunicare inter-culturala, antropologie  si afaceri europene.
  • Cursul meu acopera teme de mare actualitate in comunicarea si interactiune intre angajati, intre angajati si clienti/parteneri, intre angajati si management si intre reprezentantii companiilor aflati in relatii de afaceri la nivel national si international
  • Trainingurile, cursurile si workshopurile sunt personalizate. Lucrez indeaproape cu directorii de resurse umane, managerii generali si responsabilii L&D din companii. Ma documentez atent si studiez problemele si provocarile de comunicare ale clientilor,  intre 3 si 6 ore inainte sa livrez materialul educational.
  • Cursurile mele au toate componente teoretice, aplicatii practice, sunt vizuale, antrenante si interactive. Am exercitii de rol, poveşti şi istorii, exemple de bune practici, studii de caz pe gafe uriaşe şi am adunat mult material auxiliar pe care îl ofer cursanţilor dupa curs
  • Cursul se adreseaza tuturor profesionistilor care vizeaza trecerea la un nivel profesional superior
  • Sunt FORMATOR acreditat ANC, ma pregatesc sa ma acreditez Formator de Formatori (asadar am cunostinta, folosesc si jonglez cu numeroase tehnici si solutii de educatie si formare a adultilor)
  • Performantele profesionale si reputatia m-au recomandat ca membru al boardului Asociatiei Romane de protocol si mi-au facilitat alegerea in functia de Secretar General al Asociatiei Romane pentru Protocol si Ceremonial

 

BENEFICIILE PARTICIPARII TALE la cursurile mele:

  • Dobandesti extra competente
  • Iti cresti nivelul de eficienta in comunicarea interpersonala si corporativa
  • Explorezi noi domenii si intelegi noi perspective asupra dezvoltarii si consolidarii afacerilor
  • Reusesti sa gestionezi cu succes crearea unei PRIME IMPRESII  pozitive, solide si convingatoare, generatoare de oportunitati
  • Intelegi diferitele perceptii asupra timpului, distantelor si teritoriului si le foloseste in  propriul avantaj
  • Iti sporesti capacitatea de a observa si a transmite diferite mesaje prin intermediul comportamentului NON VERBAL (atitudine, gesturi, actiuni, priviri etc)
  • Iti slefuiesti comunicarea verbala, scrisa si paraverbala
  • Exersezi RESPECTUL, DECENTA, CURTOAZIA si EMPATIA
  • Iti rafinezi prezenta publica si aspectul exterior
  • Inveti sa iti crezi si gestionezi un NETWORK  valoros si eficient
  • Iti pui bazele constructiei REPUTATIEI
  • Vei reusi sa transmiti in comunicarea interpersonala si corporativa mesaje pozitive, valoroase si puternice: Eleganta, Grija pentru detalii, Adaptabilitate, Educatie,  Actualitate, Sustenabilitate, Toleranta etc

CERE aici  o oferta de colaborare!

sau urmareste programul cursurilor deschise sau al prezentarilor mele publice.

 

III.  MASTER  YOUR Communications Skills & Social Etiquette

Training Personalizat 1 TO 1 pentru tineri profesionisti, freelanceri si antreprenori .

Poti solicita o discutie de documentare si evaluare in care determinam impreuna care sunt obiectivele de evolutie, nevoile de pregatire care sa iti asigure dezvoltarea profesionala si personala in domeniul comunicarii, etichetei, protocolului si managementului imaginii publice si ce disponibilitate de lucru 1 la 1 exista.

CERE o oferta de colaborare!

 

 

Despre mine

Bine aţi venit! Sunt Cristina Turnagiu Dragna şi dacă sunteţi aici înseamnă că eticheta, protocolul, ceremonialul sau comunicarea sunt printre preocupările voastre! Ori aţi vrea să fie! Ceea ce este minunat, pentru că am făcut acest site gândindu-mă la voi!
Mai multe detalii

Membru

Categorii

  • Blog
  • Cursuri
  • Emisiune
  • Evenimente
  • Media
  • Proiecte

Ultimele articole

  • Despre Eticheta si protocol, intr-o discutie cu George Vintila pentru Thrive Global Despre Eticheta si protocol, intr-o discutie cu George Vintila pentru Thrive Global
    octombrie 21, 2020
  • Despre eticheta comunicarii in  Editia Speciala PSYCHOLOGIES Despre eticheta comunicarii in Editia Speciala PSYCHOLOGIES
    aprilie 22, 2020
  • Eticheta si protocolul in afaceri  – training si consultanta Eticheta si protocolul in afaceri – training si consultanta
    aprilie 14, 2020
  • Cum mi-a ascutit pandemia  “acuitatea sociala” Cum mi-a ascutit pandemia  “acuitatea sociala”
    aprilie 09, 2020
  • Puterea instrumentelor diplomatice in afaceri – training Puterea instrumentelor diplomatice in afaceri – training
    martie 20, 2020

Comentarii recente

  • Cadou de AN NOU: bibliografie obligatorie pentru pasionatii de eticheta si protocol ! - Cristina Dragna la Acasă
  • Despre zambet, privire si imbratisare - Cristina Dragna la Cum a fost la cursul de Eticheta si Protocol din 6,7,8 Octombrie!
  • Despre comportamentul nonverbal - Cristina Dragna la Cum a fost la cursul de Eticheta si Protocol din 6,7,8 Octombrie!
  • Despre manierele la masă, în diferite culturi - Cristina Dragna la Cum a fost la cursul de Eticheta si Protocol din 6,7,8 Octombrie!
  • Despre diferentele culturale, obiceiuri si gafe - Cristina Dragna la Cum a fost la cursul de Eticheta si Protocol din 6,7,8 Octombrie!

Fatal error: Uncaught Error: Cannot unset string offsets in /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-content/plugins/instagram-slider-widget/includes/class-wis_instagram_slider.php:844 Stack trace: #0 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-content/plugins/instagram-slider-widget/includes/class-wis_instagram_slider.php(438): WIS_InstagramSlider->display_images() #1 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-includes/shortcodes.php(343): WIS_InstagramSlider->shortcode() #2 [internal function]: do_shortcode_tag() #3 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-includes/shortcodes.php(218): preg_replace_callback() #4 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-content/themes/neverland/footer.php(7): do_shortcode() #5 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-includes/template.php(730): require_once('/www/wwwroot/cr...') #6 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-includes/template.php(676): load_template() #7 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-includes/general-template.php(92): locate_template() #8 /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-content/themes/neverland/page.php(38): get_footer() in /www/wwwroot/cristinadragna.ro/wp-content/plugins/instagram-slider-widget/includes/class-wis_instagram_slider.php on line 844