Cu o experienta vasta de peste 21 ani in domeniul comunicarii, initial ca jurnalist, ulterior ca PR Manager şi consultant in Image management, Cristina Turnagiu Dragna este de 15 ani antreprenor si Communication Strategist. Domeniul ei de expertiza este reprezentat de industriile de lux (design, beauty, luxury goods, hospitality & travel), iar in ultimii 11 ani si-a orientat cariera spre o nisa mai putin atinsa a comunicării: Eticheta, protocolul și ceremonialul. In anul 2011 a devenit membra a Asociatiei Romane de Protocol, iar din iulie 2020 este Vice-Presedinte a acestei Asociatii.
A fost o placere sa vorbesc cu Cristina despre inceputuri in antreprenoriat, pasiunea pentru eticheta si comunicare, auto-depasire, Relatii Publice si consultanta, curaj si determinare.
un interviu de Romanita Oprea
Din punctul tau de vedere care sunt caracteristicile unui bun specialist in PR si de ce?
Vorbind despre un specialist si nu doar un practician de relatii publice, deja il asezam in categoria celor cu expertiza extinsa si experienta. Asadar as aseza pe lista: capacitatea de analiza si sinteza, curiozitatea, atentia la detalii, creativitatea, adaptarea, orientarea catre oameni- inainte de obiective, diplomatia si rafinamentul. Specialistul este cel care ….
…cititi continuarea interviului accesand linkul de mai jos:
Comentarii recente